لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یوونتوس باز هم قهرمانی می خواهد / دیدن یورنته فوق العاده است

یوونتوس باز هم قهرمانی می خواهد / دیدن یورنته فوق العاده است

یوونتوس فرداشب باید در دیدار آخر خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه سویا به مصاف این تیم برود و این شانس را دارد که با پیروزی صدرنشینی خود را در این گروه ثبیت کند .

جانلوئیجی بوفون ، سنگربان افسانه ای یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت کرد و در مورد یووه و این دیدار گفت .

" فردا هم برای ما یک بازی مهم است ، زیرا ما فرصت این را داریم که صدرنشین باشیم و این برای ما موفقیت زیادی است "

" من برای سویا احترام زیادی قائل هستم . ما ابتدا شرایط خوبی نداشتیم اگرچه در لیگ قهرمانان خوب بودیم اما حالا همه چیز برای ما خوب پیش می رود "

" ما بازی های گذشته را با پیروزی تمام کردیم و حالا بدنبال پیروزی در بازی فردا هستیم، البته تکرار می کنم که حریف قدرتمندی داریم "

" نتایجی که آن ها در سال های گذشته در سطح اروپا گرفته اند عالی بوده و نشان دهنده این موضوع است که چه کار سختی داریم. این یک دیدار سخت برای ما و یک مبارزه جدی است "

" یوونتوس همیشه شرایط متفاوتی نسبت به تیم های دیگر داشته ، در همه سال هایی که در یووه بازی کردم این را حس کردم. لیگ قهرمانان هم برای هر تیمی شرایطی خاص و ویژه است "

قهرمان چه تیمی خواهد بود ؟

" هنوز زمان زیادی مانده ، باید دید که چه تیمی می تواند بهترین استفاده را از فرصت هایش داشته باشد . مشخصاً تیم های اسپانیایی هر دو در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و از بهترین ها هستند "

" همچنین بایرن که تیمی بزرگ و قدرتمند است و شانس بالایی دارد ، اما می خواهم به سال قبل اشاره کنم که بسیاری شانس بارسا را از رئال و شاید بایرن کم تر می دانستند "

" ولی در نهایت بارسلونا و ما در فینال بودیم. در این فصل هم چیزی تغییر نکرده .. بارسلونا قدرتمند است و ما باز هم رویای قهرمانی را داریم. من در این فصل هم انگیزه زیادی برای قهرمان شدن در اروپا دارم "

تو گفتی که در این فصل همه می خواهند جنازه ما را تشیع کنند ! و حالا 5 پیروزی پیاپی در سری آ ؟

" نظری ندارم. همانطور هم که پس از بازی با لازیو گفتم اگر به جدول نگاه گنیم ما کماکان پنجم هستیم ، به هر حال این یک پیام روشن است برای اینکه ما باید روش و راهی را که در حدود 1 ماه پیش ، شروع کردیم ادامه دهیم و کنار نکشیم "

فردا تقابل با یورنته ..

" او واقعا بازیکن و فرد عالی است ، در دو فصلی که اینجا بود از حضورش لذت بردم زیرا او در یووه واقعا یک بازیکن خوب و یک فرد کامل بود . به هر حال شرایط به اینگونه جلو رفت اگرچه او دوست داشت که به تبم ما کمک کند و واقعا گل هایی که او بثمر رساند ما را به نتایج مهمی رساند، دیدن دوباره او فوق العاده خواهد بود "

" باید تکرار کنم که ما هدف بزرگ و مهمی داری ، ما هرگز برای اهداف کوچک بازی نمی کنیم و تیمی نیستیم که برای شکست بازی کنیم. تلاش می کنیم که بهترین اتفاقت را رقم بزنیم تا پس از هر بازی هیچ پشیمانی و اندوهی برایمان باقی نماند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: